Pierwsza męską kolekcję w ramach inicjatywy Design Forum

River Island Design Forum współpracuje z T. Lipop

River Island przedstawia pierwszą męską kolekcję w ramach inicjatywy Design Forum. Po trzech udanych kolaboracjach z młodymi projektantkami nadszedł czas na mężczyznę – w sezonie jesień-zima 2013/2014 będzie można poznać efekty współpracy River Island z brytyjskim projektantem – T. Lipop.

Kolekcja T.Lipopa inspirowana historycznym rodowodem brytyjskiej mody to zestawienie nowoczesnych technik wykroju, luksusowych materiałów oraz technologii, dzięki którym minimalizm wysuwa się na pierwszy plan.

Kluczem jesienno-zimowej kolekcji 2013/14 jest połączenie dwóch słów: funkcjonalność i forma. T. Lipop oryginalnie zestawia ze sobą elementy typowe dla wyższego krawiectwa ze sportowym stylem, użyteczne detale łączy z wełnianymi i skórzanymi tkaninami, nadając nową jakość męskiej linii River Island. Zaprojektowane przez T. Lipop akcesoria – np. skórzany plecak oraz lustrzane okrągłe okulary – zahaczają z kolei o nieco militarną estetykę, która całości nadaje mocniejszego charakteru.

By uświetnić premierę kolekcji, River Island przygotowało krótki film w roli głównej z Tomem Lipop. Film będzie miał swój debiut podczas British Fashion Council’s Fash/On Film w Londynie. Będzie to już kolejna odsłona inicjatywy, która została zaaranżowana, by podkreślać i rozwijać rolę filmu w branży modowej.

Zanim Tom Lipop założył swoja własną markę, pełnił funkcję starszego projektanta w Nathan Jenden, House of Holland oraz Griffin Laundry. Obecnie jest jednym z najpopularniejszych brytyjskich projektantów, który swoją autorską kolekcję zaprojektował podczas Vauxhall Fashion Scout.

„Po spotkaniu z River Island od razu wiedzieliśmy, że chcemy z nimi współpracować. To rodzinna firma z tradycjami, co doskonale zgrywa się z tym, co robimy. Środki i możliwości jakimi dysponuje River Island są niesamowite, ale przede wszystkim najistotniejsze jest to, że ekipa brandu całkowicie zgadza się z naszym spojrzeniem na modę” – tak o swojej kolekcji dla River Island mówi Tom Lipop, dyrektor kreatywny marki T. Lipop.

Kolekcja składająca się z 16 modeli będzie dostępna w wybranych salonach River Island oraz sklepie on-line od września 2013.

TLipopRI1_small

TLipopRI2_small

TLipopRI3_small

TLipopRI4_small

TLipopRI5_small

1

2

3

4

5

6

7

8

9

11

12

13

14

15

16

17

18

19

River Island online: www.riverisland.com
River Island na Facebooku: http://www.facebook.com/riverisland

River Island to marka wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Została założona w Londynie i tam też ma swoją siedzibę. Firmę założyła rodzina Lewis, która zarządza nią do tej pory. River Island rozwija się globalnie od 64 lat. Obecnie marka posiada ponad 300 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rosji, Holandii, Polsce, Belgii i na Bliskim Wschodzie, a dzięki stronie internetowej ubrania i akcesoria River Island są dostępne na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na stronę www.riverisland.com

River Island jest także sponsorem projektu British Fashion Council – FASH/ON FILM. Program ten ma na celu wspieranie i rozwój relacji pomiędzy projektantami mody i filmowcami, zapewniając możliwość zaprezentowania modowych produkcji na London Fashion Week. River Island wpierając ten projekt podkreśla istotę rozwoju kinematografii mody jako ważnej części kreatywnego przemysłu, a także pozycję Londynu będącego stolicą tej rewolucji filmowej. Więcej informacji na stronie Fash/On-Film.

Authors

Related posts

Top