„JULIA’S NOT DEAD”, czyli paprocki&brzozowski

„JULIA’S NOT DEAD”, czyli
paprocki&brzozowski i CIN&CIN na lato

Za nami wydarzenie, na które długo czekaliśmy! W ostatni piątek 3 lutego 2017 r. za sprawą topowego duetu projektanckiego paprocki&brzozowski przenieśliśmy się na chwilę w malownicze uliczki Werony, aby podziwiać wiecznie żywą ikonę europejskiej kultury. Pokazowi kolekcji zatytułowanej „JULIA’S NOT DEAT” Wiosna-Lato 2017 w warszawskim ATM Studio patronował znany mecenas mody – marka CIN&CIN.

Romantyczka czy rebeliantka? Delikatna i eteryczna, czy silna i pewna siebie? A może i jedno, i drugie? Odpowiedź na te pytania była kluczem do najnowszej kolekcji duetu paprocki&brzozowski zadedykowanej nieodgadnionej kobiecej naturze i jej najdoskonalszemu przejawowi – Julii Capuleti. Atmosferę XVI-wiecznej Werony wspaniale podkreślały ulubione wina Włochów CIN&CIN Secco Rose i CIN&CIN Prosecco.

– Chcieliśmy pokazać nieszczęśliwą romantyczną miłość i trochę ją uwspółcześnić, dołożyć punkowskiego pazura – i tak powstała ta kolekcja – tłumaczy Mariusz Brzozowski.

– Nazywaliśmy tę kolekcję „Julia nie umarła”, ponieważ uważamy, że romantyzm i zachwyty miłosne są cały czas w modzie i w cenie, więc tak naprawdę Julia jest cały czas wśród nas – dodaje Marcin Paprocki.

A zatem jaka jest współczesna Julia w wydaniu paprocki&brzozowski? Czy przypomina tę Szekspirowską? Niekoniecznie. Znany z kobiecych fasonów duet tym razem przewrotnie proponuje iście rockandrollowy look. Seksowne krótkie spódniczki, skórzane kurtki z frędzlami, drapieżne zwierzęce wzory i obcisłe koszule zostały podkreślone mocnymi detalami, takimi jak aplikacje 3D, łańcuchy, punkowe żyletki czy plisowane kryzy. Dzisiejsza Julia jest mroczna, ma mocny makijaż, szpilki i tatuaże. Nie stroni też od romantycznych koronek, zwiewnych delikatnych tkanin i wieczorowego glamouru, ale tylko w połączeniu z niepokornymi punkowskimi czy grunge’owymi dodatkami.

– Julia jest fajną, energiczną, pewną siebie osobą, która lubi się bawić modą, lubi dobrze wyglądać, lubi czasem prowokować, ale oczywiście nie jest w żaden sposób wulgarna – mówi Mariusz Brzozowski.

– Nowoczesna Julia to ucieleśnienie kobiety CIN&CIN – jest pewna siebie, odważna, uwodzicielska, wie, czego chce, a jednocześnie intryguje tajemniczością – podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN, marki, która wspiera najlepszych polskich projektantów.

Dzisiejsza bohaterka Szekspira uwielbia się bawić w towarzystwie CIN&CIN, wina o włoskim rodowodzie. Jak przystało na prawdziwą Włoszkę na aperitif wybiera białe musujące CIN&CIN Prosecco, a wieczorem sięga po niezwykle kobiece i orzeźwiające CIN&CIN Secco Rose.

– Jako marka, która tworzy swoje produkty z myślą o kobietach, wiemy, że nikt tak jak one nie potrafi docenić włoskiego smaku i stylu życia. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na kolejnym pokazie paprocki&brzozowski, zwłaszcza, że romantyczne lato we Włoszech to nasza naturalna sceneria – dodaje Tomasz Pawlicki od CIN&CIN.

Wśród wielbicieli talentu dizajnerów i bąbelków CIN&CIN znaleźli się m.in.: Agnieszka Ścibior, Stefano Terrazzino, Julia Kuczyńska, Jessica Mercedes, Renata Kaczoruk, Joanna Krupa, Karolina Gorczyca, Ewa Pacuła, Joanna Horodyńska, Katarzyna Glinka, Teresa Rosati, Omenaa Mensah, Robert Kupisz, duet MMC i wielu innych.

Authors
Top