najgorętsze wiosenne trendy w makijażu

Informacja prasowa

SEPHORA TREND REPORT – TAK WYGLĄDAŁA PREZENTACJA NAJNOWSZYCH WIOSENNYCH TRENDÓW

Warszawa, 19 marca 2012 r. – Podczas imprezy Sephora Trend Report, która odbyła się

10 i 11 marca, Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, zaprezentowała najgorętsze wiosenne trendy w makijażu, pielęgnacji i zapachach. Część główna, która miała miejsce w sobotę 10 marca o godzinie 16.00

w perfumerii Sephora w centrum handlowym Arkadia, prowadzona była przez Patricię Kazadi. Gośćmi specjalnymi marek biorących udział w imprezie były Daria Widawska, Katarzyna Zielińska, Tamara Arciuch, Agnieszka Cegielska i Karina Kucewicz, które na żywo komentowały proponowane im stylizacje. Eksperci marek Dior, Lancôme, Clinique oraz Sephora pokazali dominujące w nadchodzącym sezonie trendy w makijażu, a specjaliści marek Shiseido, Estée Lauder i Clarins opowiedzieli o nowościach i innowacyjnych produktach pielęgnacyjnych wprowadzanych na rynek tej wiosny.

Odbyły się też fascynujące pokazy, w tym niezwykły show „Teatr zapachów”, podczas którego tancerze m.in. z You Can Dance, w takt porywającej muzyki, prezentowali światowe nowości zapachowe: Givenchy Play Sport i Jean Paul Gaultier Kokorico, duet akrobatyczny prezentujący zapach Dolce & Gabbana The One Sport oraz finalista Voice Of Poland, Rafał Brzozowski promujący CK Free Blue. Stylistki z magazynu ELLE mówiły
o wiosennych trendach z wybiegów i podpowiadały zainteresowanym, jak tworzyć wiosenne stylizacje, integrujące wizaż i stroje najmodniejsze w tym sezonie.
„Szczególnym zainteresowaniem odwiedzających podium przed naszą flagową perfumerią
w Arkadii, które było sercem imprezy Sephora Trend Report, cieszyły się indywidualne porady
i konsultacje udzielane przez ekspertów światowych marek. Setki kobiet miały okazję skorzystać z ich wiedzy i wskazówek dotyczących tego, jak dopasować wiosenne trendy do swojego typu urody. Na wiosnę lansujemy cztery główne kierunki w makijażu: Oranż i Amarant, mocny łuk brwiowy, ponadczasowy makijaż „nude” oraz nowe, niegrzeczne wcielenie cieszącego się popularnością już od wielu sezonów „Smoky Eye”. Panie najczęściej prosiły właśnie o te dwa ostatnie makijaże. Wykonaliśmy też ogromną liczbę bezpłatnych manicure zgodnych
z najnowszymi tendencjami – różnokolorowy „french”, lakiery w pastelowych odcieniach takich jak róż, mleczny turkus i miętowa zieleń oraz zawsze popularny „nude”, tym razem w wersji matowego beżu. Jak zwykle panowała swobodna atmosfera, podkręcana świetną muzyką,
a wszyscy uczestnicy dobrze się bawili” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny
i PR, Sephora Polska.
Sephora Trend Report to cykliczna impreza organizowana na początku sezonów jesienno-zimowego i wiosennego, podczas której Sephora wraz z markami partnerskimi organizuje pokazy najnowszych trendów. Sieć perfumerii, której koncept opiera się na innowacji, jest trendsetterem w obszarze makijażu, pielęgnacji i zapachów. Sephora stara się wyprzedzać potrzeby
i oczekiwania klientów, by wiedzieli, że w jej perfumeriach zawsze mogą liczyć na możliwość kupienia produktów, które są najbardziej „hot”. By ułatwić klientom poruszanie się
w wiosennych nowościach, na stronie „Make-up w Wielkim Mieście” (www.blogmakijaz.pl) zamieszczone zostały filmiki, w których wizażyści Sephora pokazują nowe tendencje w makijażu w tym sezonie.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tego wydarzenia – jest to świetny sposób na aktywizację klientów oraz zaangażowanie ich w zmysłowy świat naszej marki. Dzięki Sephora Trend Report możemy przekazywać konsumentom wiedzę na temat najnowszych trendów i nowości
od topowych marek. Podczas sobotniej imprezy wśród szczególnie poszukiwanych nowości znalazły się pomadki i lakiery w supermodnych odcieniach fuksji i oranżu marki Sephora oraz zapachy kultowej marki Bottega Venetta i nowy męski zapach Zadig & Voltaire.” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 13 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej
w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym
88 perfumerii w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up
w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce.

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Sephora Polska sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Tel. (48) 22 319 52 00, Fax: (48) 22 319 52 02 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Numer KRS: 0000030761. Wysokość kapitału zakładowego 50 000 000 PLN. NIP 676-199-27-51.

hastagi na stronie:

#sephora najgoretsze trendy w zasiegu

Authors

Related posts

Top