Na szpilkach! W klasycznym klimacie, z modowym zacięciem

Materiały prasowe, 29.01.2015 r.

Na szpilkach!
W klasycznym klimacie, z modowym zacięciem – karnawałowa kolekcja obuwia OCHNIK

Piękne szpilki to niezastąpiony element naszych karnawałowych stylizacji. Nie tylko wyglądamy w nich olśniewająco, ale też właśnie tak się czujemy – piękne, zadbane, wyjątkowe. Jeśli swój wielki bal wciąż macie przed sobą, koniecznie sprawdźcie karnawałową kolekcję marki OCHNIK!

Kolekcja składa się z 7 oryginalnych modeli. Są tu zarówno klasyczne szpilki o ostrym nosku, wykonane ze skór licowych i welurowych, jak i modne czółenka na szerokim słupku, zaprojektowane z myślą o paniach szczególnie ceniących stabilność i wygodę obcasa. Czółenka zyskują na oryginalności dzięki użyciu lakierowanej skóry printowanej na wzór skóry węża.

Kolorem sezonu bez wątpienia jest złoto, które pięknie lśni w karnawałowym blasku świateł. W nowej kolekcji OCHNIK nie mogło więc zabraknąć szpilek pięknie ozdobionych złotymi wstawkami – w dwóch modelach matowa skóra welurowa została połączona z metalizowaną skórą w odcieniu złota. Paniom, które lubią wyróżniać się z tłumu, proponujemy srebrno-złote szpilki z metalizowanej skóry. Klasyka w modowym wydaniu!

OCHNIK_BDW-061_399,90_zl-009-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-056_379,90_zl-003-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-057_379,90_zl-004-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-058_379,90_zl-005-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-059_399,90_zl-006-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-060_379,90_zl-007-2015-02-03 _ 07_57_48-85

OCHNIK_BDW-060_black_379,90_zl-008-2015-02-03 _ 07_57_48-85

***
OCHNIK to polska firma z 25-letnią tradycją posiadająca sieć 78 Salonów Firmowych zlokalizowanych
w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK jest również cenionym pracodawcą. W badaniu „Najlepsze Miejsca Pracy 2014” realizowanym przez Instytut Great Place to Work® znalazł się w pierwszej dziesiątce laureatów, obok takich marek jak Microsoft Sp. z o. o., SC Johnson Sp. z o. o. czy SAS Institute Sp. z o.o.

hastagi na stronie:

#efekt syreny

Authors

Related posts

Top